Севастопольське держтелебачення звинувачують в цензурі

Читають: {{ reading || 0 }}Прочитали:{{ views || 850 }}Коментарів:{{ comments || 0 }}    Рейтинг:(510)         

Громадський комітет Український Севастополь звинувачує керівництво Севастопольської регіональної держтелерадіокомпанії у використанні цензури і пропаганди. Приводом для звинувачень послужив недопуск в прямий ефір автора книги, що розповідає зокрема про діяльність сепаратистських і проросійських рухів в Криму в 1996-2002 рр.

Про це говориться в заяві громадського комітетуУкраїнський Севастополь.

Він звинувачує телекомпанію в порушенні статті 15 Конституцій України, в якій вказано, що цензура заборонена і статті 171 Кримінального кодексу України, яка чітко вказує покарання за перешкоду законної професійної діяльності журналістів.

У своїй заявіУкраїнський Севастопольстверджує, що "політичного оглядача газети Флот України, експертаРадіо СвободаіБи - б - СіІгоря Лосева, що два дні тому презентував книгуСевастополь - Крим - Україна: хроніка інформаційної боротьби, попри те, що він був запрошений журналістом телекомпанії, так і не пустили на прямий ефір".

Тому, говориться в заявіГромадський комітет Український Севастополь"кваліфікує скандальний для державної телерадіокомпанії випадок як "цензуру з боку керівництва СРГТРК".

Крім того, в комітеті підкреслюють, що "замовчання як пропагандистська зброя досі залишається в арсеналі адміністраторів інформаційного поля, зокрема, в Севастополі".

Український Севастопольпризвав Національний радий з питань телебачення і радіо зробити організаційні і кадрові висновки.

Книга Ігоря ЛосеваСевастополь - Крим - Україна: хроніка інформаційної боротьбиприсвячена історії ідеологічного протистояння в Севастополі з 1996 по 2002 рік, коли йшла жорстка боротьба за територіальну цілісність України. Книга розкриває також антидержавну діяльність сепаратистських і проросійських рухів і лідерів в Севастополі і Криму.

-


Комментариев: {{total}}


українськийзлочинність