"Bild" вилучив статті про Луценка і спростував одно пропозицію

Читають: {{ reading || 0 }}Прочитали:{{ views || 847 }}Коментарів:{{ comments || 0 }}    Рейтинг:(508)         

Німецьке видання "Bild" вилучило зі свого сайту матеріали про інцидент у франкфуртському аеропорту за участю міністра внутрішніх справ Юрія Луценка і опублікувало спростування його сина на інформацію про виявлення в його крові алкоголю

у 3 проміле.

Член "Народної самооборони" Катерина Лук'янова назвала вилучені статті "Bild" наклепницькими і заявила, що виконання газетою рішення суду "Зайвий раз підтверджує замовний характер публікацій в цій бульварній газетці".

"Те, що представники газети і електронного видання "Bild" після судових рішень шукали будь-які зачіпки, щоб уникнути публікації спростування, - це не стільки бажання зберегти обличчя видання перед очима читачів, як очікування того, що організатори цієї провокації проти Юрія Луценка захистять газету своїм авторитетом", - заявила вона.

"Цього не сталося. Тобто справжнє джерело наклепу про Юрія Луценка вважало за краще залишитися невідомим", - додала депутат.

За словами Лукьяновой, депутати "Народної самооборони" мають намір поставити питання про припинення діяльності двох тимчасових слідчих комісій, які були створені для розслідування обставин інциденту за участю Луценка.

Також в повідомленні "Народної самооборони" відзначається, що 6 червня 2009 року згідно з рішенням судової палати в справах преси земельного суду Берліна "Bild" опублікував спростування на раніше розміщені матеріали про інцидент за участю Юрія Луценка.

-


Комментариев: {{total}}


українськийполітика