Telegram Фукса, робота з Ківою та мережа ботів: Колишній SMM-ник «Букв» розповів про «внутрішню кухню» видання, через яку звільнилася частина колективу

прочитання: 8922
25.11.2021 12:53

Колишній співробітник видання «Букви», який працював у напрямку SMM Владислав Волков розповів про кілька історій, які дискредитують власників видання, через що у результаті звільнилася більша частина колективу.

Про це він написав у себе на сторінці у Facebook.

Як відомо, частина команди інтернет-видання #Букви заявили, що виходять із проекту через токсичну атмосферу в редакції : «системний булінг, постійні образи, необґрунтовані звинувачення» тощо. Відповідну заяву було опубліковано рано вранці у вівторок, 23 листопада, у пабликах видання в Telegram, Facebook та Instagram. Однак наразі публікації вже видалені.

Волков зазначив, що керівництво видання загрожує звільненим, а також заявляє, що колишні співробітники винні їм гроші.

«За останній день ми почули багато чого на свою адресу. Були і SMS із погрозами, і звинувачення у непрофесіоналізмі, і розмови про «винні гроші». На жаль, більшість читачів #Букв та передплатників Катерини Рошук у Facebook і не припускають, чим насправді заробляють на хліб власники видання та як влаштована робота у редакції. Ми вирішили відкрити завісу і написати 10 історій із життя редакції», - написав Владислав Волков.

У своїй публікації Волков розповів, зокрема, про те, що видання має розгалужену мережу ботів, якими вони користуються для дискредитації політиків. Співробітники видання свого часу чинили інформаційний тиск на депутата Київської обласної ради В'ячеслава Соболєва, у якого у 2019 році вбили трирічного сина.

Крім цього, співробітники «Букв» нібито вели Telegram-канал російсько-українського олігарха Павла Фукса, безпосередньо зустрічалися з Ігорем Кононенком – колишнім першим заступником голови партії «Блок Петра Порошенка» та соратником екс-президента Петра Порошенка, а також отримували зарплату у фітнес- клубі «П'ятий елемент», власником якого називають Порошенка.

Також Волков розповів про роботу видання з Іллею Ківою. Поки він платив гроші, співробітники «не звертали уваги» на підкуп правоохоронців у ході виборів, але співпраця закінчилася, коли Ківа перестав платити. Ще одна історія розповідає про колишнього працівника «Букв» – фотографа Олександра Кужельного, який взяв участь у акції компанії «Алло», розмістивши фото з обеліском з фільму «Космічна Одіссея» на сайті видання, виграв самокат, а після звільнення, яке ініціювало керівництво, Кужельному став загрожувати один із власників видання Петро Терентьєв. Дзвонив він і батькам колишнього співробітника із вимогою повернути самокат.

Крім цього, Владислав Волков розповів про співпрацю Терентьєва з правоохоронними органами, доноси та звинувачення, часто засновані на суб'єктивній оцінці Терентьєва, або його домисли, гомофобну, сексистку та расистку позиції керівництва та токсичну атмосферу всередині редакції.

Нижче наводимо повний текст публікації Волкова.

Зазначимо, на сайті видання повідомляють, що Волков нібито позичив велику суму грошей, а написав цю посаду, бо не хоче їх віддавати.

Нагадаємо, раніше одеський бізнесмен, власник англомовної газети Kyiv Post оголосив про зупинення роботи видання з 8 листопада. При цьому колектив видання вважає, що власник таким чином «позбавляється незручних, чесних та принципових журналістів».

    Фотофакт